FAQ

MEDDIG TART A FELDOLGOZÁS?

Minden automatizált, így a rendeléseket a lehető leghamarabb feldolgozzuk és kiszállítjuk neked. Ez azt jelenti, hogy miután a rendelés leadásra került, már nem lehetséges módosítás!

 

MIÉRT TART TOVÁBB A RENDELÉSEM KISZÁLLÍTÁSA?

Az alábbi helyzetek időnként okozhatnak kisebb késéseket a szállításban: A futárszolgálatok néha annyira elfoglaltak lehetnek, hogy a csomagok késedelmet szenvedhetnek a beolvasás és feldolgozás során. Ha a címed messze van a raktártól, akár 1-2 extra napot is igénybe vehet a kézbesítés. Minél messzebb vagy, annál hosszabb az út. Nemzetközi rendelések késése előfordulhat, mivel a vámellenőrzés és a különböző létesítmények közötti átadás ideje megnövekedhet a címre történő kézbesítés előtt.

 

A RENDELÉSEM KÖVETÉSE UGYANAZT MUTATJA

Ha megkaptad a követési számot, de a futárszolgálat online követése 24 órán belül nem frissült a rendelésed kiküldése után, valószínű, hogy a futárcég még nem olvasta be a csomagodat, vagy az online követési rendszerük hosszabb időre van szükség.

 

MIT TEGYEK, HA KÉTSZERES RENDELÉST HOZTAM LÉTRE?

Ha ugyanazt a fizikai terméket többször vásároltad meg, kérjük, azonnal lépj kapcsolatba csapatunkkal, és ellenőrizd, hogy a duplikált rendelés törölhető-e.

 

MIT TEGYEK, HA HELYTELEN CÍMET ADTAM MEG?

KÖTELEZŐ, hogy azonnal lépjen kapcsolatba támogató csapatunkkal, mielőtt túl késő lenne!

 

HOGYAN LEHET KAPCSOLATBA LÉPNI VELÜNK?

Remélhetőleg a FAQ oldalunkon találod meg a szükséges választ, de ha segítségre van szükséged, lépj kapcsolatba velünk e-mailen keresztül. Egy választ várhatsz 1-2 munkanapon belül, kivéve a forgalmas értékesítési időszakokat, amelyek kissé tovább tarthatnak. Kérlek, csak EGYSZER KÜLDJ ÜZENETET. Ne aggódj, csapatunk mielőbb kapcsolatba lép veled.

*Kérjük, csak EGY KAPCSOLATI MÓDOT használj, mivel több csatornán keresztüli kapcsolattartás ugyanazzal a kérdéssel késleltetheti a válaszidőt, az Ön és más ügyfelek számára.

 

RENDELÉS MEGVÁLTOZTATÁSA?

A rendelési folyamat utolsó lépéseként megjelenik egy rendelési visszaigazolás. Emellett e-mailben is kapni fogsz egy megerősítő e-mailt a vásárlásod rendelési számával! Amint a rendelésed kiszállításra került, egy további e-mailt fogsz kapni a szállítás és a nyomkövetési információk megerősítésével.